Search
Close this search box.

Alsó tagozat
felvételi

Információk

Beiratkozás

Medvevár

Videók

Információk

A 2024-2025. tanévben az alábbi első osztályok indítását tervezzük:

 1. a osztály – Köznevelési típusú sportosztály – angol nyelvoktatás, úszásoktatás.

 –      sport tagozat: Azok a tanulók járhatnak ide, akik megfelelnek a sportalkalmassági felmérésen.

Feladatok egy akadálypályát képeznek, melyet a gyerekekkel először közösen végéig csinálunk, majd önállóan kell végig menniük az állomásokon.

– A feladat slalom futással, bóják kerülgetésével kezdődik, majd egy nagy bója megkerülésével padon felfutás következik a bordásfalra, vándormászás végig a bordásfalon, szivacsra leugrás, előre bukfenc, labdavezetés lábbal majd gurítás padon, utánozó mászások (pók-rák-nyuszi), majd felfordított padon egyensúlyozás ezt követően célbadobás kislabdával.

 –       FitKid tagozat: a heti 5 testnevelés órából 1-ben gyermekfitnesz (aerobikus és gimnasztikus ugrások, erő- és lazasági elemek, akrobatika, tánc) képzésen vesznek részt a gyerekek. A jelentkezőknek sportágspecifikus alkalmassági felmérésen kell részt venniük, melynek leírása ide kattintva érhető el. Amennyiben a FitKid tagozatra jelentkezők száma eléri a 16 főt, a felvételt nyert tanulók heti 3 testnevelés órán részesülnek fitkid képzésben.

 1. b osztály – Körzetes beiskolázású, művészeti orientáltságú osztály, angol nyelvoktatás – heti két Dráma – művészetek tanóra, ahol lehetőséget adunk a rajz, ének, bábművészet és dráma iránt érdeklődőknek, hogy kibontakoztassák tehetségüket

Medvevár és nyílt hét

A leendő első osztályos tanulók és szüleik számára három alkalommal biztosítunk lehetőséget iskolánk megismerésére, melyek közül az első

Az utolsó MedveVár foglalkozás ideje:  2024. március 1. (sportfelszerelés, tornacipő szükséges)

Programtervezet:

15:30-16:00 – regisztráció

16:00-18:00 között:

  • a Triacto FitKid bemutatkozása
  • Micimackó kalandjai hétpróba (játékos felkészítés a sportfelvételire)
  • kézműves foglalkozás

Részvételi szándékukat jelezni, kérdéseiket feltenni a medvevar@csikferenc.hu címen tudják!

Az alsós nyílt hét ideje: 2024. február 19-23.

 

medvevar medve

Beiratkozás a leendő első osztályokba

Az elsős beiratkozás időpontja:

2024. április 18-19. /csütörtök-péntek/

A Közép-Budai Tankerületi Központ tájékoztatója ide kattintva érhető el.

A köznevelési típusú sportosztályba sportalkalmassági mérés szükséges. Csak az a tanuló nyer felvételt a sportosztályba, aki megfelelt a követelményeknek.

A sportalkalmassági mérés időpontja a köznevelési típusú sportosztály FitKid tagozatára:  2024. április 18. 14. 00 óra

A jelentkezőknek sportágspecifikus alkalmassági felmérésen kell részt venniük, melynek leírása ide kattintva érhető el.

A sportalkalmassági mérés időpontja a köznevelési típusú sportosztály sport tagozatára: 2024. április 19. 14. 00 óra

Sporttagozaton az alkalmassági mérés feladatai: Feladatok egy akadálypályát képeznek, melyet a gyerekekkel először közösen végéig csinálunk, majd önállóan kell végig menniük az állomásokon.
A feladat slalom futással, bóják kerülgetésével kezdődik, majd egy nagy bója megkerülésével padon felfutás következik a bordásfalra, vándormászás végig a bordásfalon, szivacsra leugrás, előre bukfenc, labdavezetés lábbal majd gurítás padon, utánozó mászások (pók-rák-nyuszi), majd felfordított padon egyensúlyozás ezt követően célbadobás kislabdával.

2024-2025. tanévi 1. évfolyamos osztályfőnökök bemutatkozása

1.a - Soós Dénes

1994-ben végeztem tanítóként a békéscsabai Kőrösi Csoma Sándor Főiskolán. Amióta a pályán vagyok mindig megvolt bennem az igény a szakmai fejlődésre, nem telt el úgy tanév, hogy ne vettem volna részt valamilyen továbbképzésen. A különböző képzések során elméleti tudásom bővült, módszertani tudásom kiszélesedett. Ez idő alatt néhány sikeres iskolai pályázatban is részt vettem. Többször voltam nagyfelmenő rendszerben osztályfőnök, ezért elmondhatom, hogy megfelelő alapossággal ismerem az alsós tananyagot. Az elmúlt években néhány tantárgy tanítása mellett napköziben dolgoztam, illetve hátrányos helyzetű vagy tanulási nehézségekkel küzdő tanulók felzárkóztatását segítettem. Tanítóként próbálok minél színesebb, változatosabb órákat tartani, különböző munkaformákat alkalmazni. Az óráim általában jó hangulatúak, igyekszem játékos módszerekkel a gyerekek kompetenciáit fejleszteni. A gyerekek érdeklődése, kíváncsisága motivál újabb érdekes feladatok kitalálására, melyeket a tankönyvek kiegészítéseként használok. Az interaktív táblák felszerelése sokat segített munkámban, mert a mai gyerekek számára a tanulást segítő digitális feladatok is rendkívül vonzóak. A helyes tanulási technikák elsajátíttatását nagyon fontosnak tartom, erre az óráimon nagy hangsúlyt fektetek. A tehetséges gyerekeknek önálló tanulást segítő feladatokat adok. Tanítványaimat sikeresen készítem fel különböző versenyekre, pályázatokra. Az óráimon igyekszem a barátságos, támogató légkör kialakítására, mert ez elengedhetetlen feltétele a hatékony munkának. A tanórákat úgy építem fel, hogy azok motiválóak legyenek a tanulók számára. Fontosnak tartom, hogy a gyerekek szívesen jöjjenek az óráimra, és ott sikerélményük legyen.

1.b - Irimiásné Bálint Ildikó

Irimiásné Bálint Ildikó vagyok, a 2024-2025-ös tanév leendő 1. b osztályának tanítója. Több, mint 30 évvel ezelőtt- amint főiskolásként belekóstoltam a tanítás szépségeibe -, nyilvánvalóvá vált, hogy a számomra legmegfelelőbb pályát választottam. Gyakorló pedagógusként hamar hivatásommá vált a munkám, amit a mai napig szeretettel végzek. Az évek során szerzett sok-sok tapasztalatom, az összegyűjtött, változatos módszereim segítenek a rám bízott gyermekek fejlesztésében, melyet az egyéni képességeikhez, ütemükhöz igazítok. Nyugodt tempóban, kis lépésekben haladva sajátíthatják el az ismereteket, melynek során a pozitív megerősítés, a dicséret, a sikerélmény öröme a legfőbb motiváció. Nagy hangsúlyt fektetek a szilárd alapkészségek kialakítására, melynek folyamatában a gyerekek természetes kíváncsiságára, mozgásigényére építek. Játékos tevékenységeket, változatos eszközöket és különböző munkaformákat igyekszem alkalmazni a tanításban. Ennek megvalósításához használom a digitális eszközöket is. Nyitott vagyok a változásokra, a személyes megújulást, a szakmai önképzést fontosnak tartom. A művészet, az alkotás közel áll hozzám, így ennek szeretetét, örömét szeretném átadni a gyerekeknek is. A szépérzékük, a kézügyességük, a kreativitásuk fejlesztése mellett alkotásaik által lehetőségem nyílik jobban megismerni, megérteni a lelkivilágukat. Ezt nagyon fontosnak tartom a nevelő, oktató munkámban. Kiemelt feladatomnak tekintem az érzelmi nevelést is. Szülőként tapasztaltam, mennyire lényeges a jó iskolaválasztás. Átérzem azt az izgalmat, amit a szülők és a gyermekek átélnek e fontos döntés alkalmával. Tudom, milyen gondolatokkal, esetleg félelmekkel néznek szembe iskolába lépéskor. Arra törekszem, hogy minél zökkenőmentesebbé tegyem az óvodából az iskolába való átmenetet. A tanórákat az óvodai szokásrendszerre építve, az iskolába lépő gyermek tudásvágyát, lelkesedését megőrizve igyekszem élményszerűvé varázsolni a tanulást. Az osztályunk, a közösségünk a mi második családunk. Felelőséggel, jó szóval, szeretettel, odafigyeléssel, törődéssel foglalkozom a rám bízott gyermekekkel. Hiszem, hogy egy elfogadó, nyugodt, biztató, reális önbizalmat nyújtó légkörben lehet eredményes a közös munkánk. Fontosnak tartom a szülőkkel való együttműködést, együttgondolkodást, az őszinteségre épülő partneri kapcsolat kialakítását a gyerekek harmonikus fejlődése érdekében. Kívánom, hogy megtalálják intézményünkben a gyermekeik számára a legmegfelelőbb iskolát. Szeretettel várjuk Önöket nyílt napjainkon. Jöjjenek el, ismerkedjünk meg!

Főigazgató-helyettesi tájékoztató a Boldogságóra Programról

Play Video Play Video

Főigazgatói
tájékoztató

Play Video Play Video

Iskolabemutató

Play Video Play Video

Dokumentumok

Sütik

A weboldalon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (Cookie-kat) használunk.